12 Mart 2011 Cumartesi

Kar geldiiii yuppiiii ve gitti !


-Aslında bu yazımı yazdığımda günlerden çarşambaydı tam karın olduğu zamanlardı ama vaktim olmadığı için koyamamıştım biraz geç oldu ama beni mazur görün artık...-

Az da olsa ucundan karı da gördük ya bu seneee mutlu olduuum mutlu...
Eskiden ocakta baslayan kar yagısları yakın zamanda subata bırakmıstı kendini simdi ise mart a bırakmis görünüyor ki bu hic hos degil...bence kar yagacaksa ya ocakta yagmalı ya subatta hattaa aralıkta yagmalı kar..tabiii kar da evin asi cocugu gibi kimseyi dinlemedigi icin bu sene martta bize gözüktüüüü ama gözüktü yaaa olsun....Bu durumda söyle bir varsayım yaparsak martta kar yagdıgına göre ee biz kasımda falan yaz yasayabilirizzz :D zaten 2010 kasım da hafif bir ilkbahar havası yasamıstıııık...yaz-kıs ikinizi de cooook seviyorum.kar yagmasını da günes acmasını da (sadece yagmurdan hic hazzetmiyorum ee malum kadınlar ve sacları..)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder