30 Temmuz 2011 Cumartesi

Haydi Gelin Kliplerdeki Modaya Yakından Bakalım

Bu sefer ki klibimiz ise Jennifer Lopez-"I'm Into You"


Önce Klibi bir Hatırlayalım...

Hatırladıktan Sonra
 J.Lo ilk olarak karşımıza beyaz bir büstiyerle çıkıyor.Bir kolyeyle hareketlendirmiş kıyafetini.Saçlarıyla kıyafetinin uyumuna laf yok..Yanlız gece çekiminde güneş gözlüğünü ben pek yakıştıramadım...
Gri Parıltılı ince askılı elbisesiyle J.Lo yine konuşturmuş tarzını diye düşünüyorum.

Kafasındaki şalı,makyajı ve küpeleriyle J.Lo muhteşem gözüküyor.

J.Lo'nun elbisesine uzaktan bakarsak...


Bu karede ise J.Lo yu beyaz püsküllü bir elbise içinde görüyoruz.Yine saçlarının,küpesinin ve kıyafetin uyumu mükemmel.

Saçlarına ve aksesuarlarına daha yakından bakarsak.
Yine transparent gri metal görünümlü iddialı bir elbiseyle karşımızda J.Lo..Klip için çok ideal bir kıyafet olmuş bence bayıldım.

En son olarak da J.Lo'nun dans ederken giydiği elbiseye bakarsak göbek kısmı açık olan ve püsküllerle hareketlendirilen bu kıyafete de bayıldım ben doğrusu.

Sonuç olarak bu klibiyle J.Lo bize 2011 trendleriyle ve modayla ne kadar ilgilendiğini..Ve kıyafetleri kendine yakıştırmada ne kadar da iyi olduğunu bir kez daha hatırlatmış oluyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder